Loyaliteit, eerlijkheid en oprechtheid. Blog 1/3

” Een freelancer die een paar uur van tevoren afzegt voor een intake, tijden veranderen, maar instellingen niet.”

Waar wij het hier over hebben is loyaliteit. Toen wij nog in de grotten leefden en afhankelijk van elkaar waren om te overleven, was loyaliteit een natuurlijke eigenschap. In de huidige maatschappij zijn mensen steeds meer op henzelf aangewezen, dit speelt een belangrijke rol in hun loyaliteit level. Wat krijgen wij mee in onze opvoeding over loyaal zijn aan je dierbaren, omgeving en jezelf? Wat hebben we als mens nodig om loyaal te zijn? Zit dat in verwachtingen, onze waarden of is het iets natuurlijk wat we allemaal in ons hebben en door ervaringen kwijtraken of aansterken? Wij geloven dat door waarderingen en complimenten dit gevoel versterkt kan worden.

Het loyaliteit level van KRM is sterk gebaseerd op eerlijk en oprecht samenwerken. Wij positioneren ons als spin in het web en maken met kennishuizen, klanten en ZZP’ers iedere keer een passend web. Ieder lijntje doorloopt een passend en gecertificeerd proces, waarbij afstemming en onderling vertrouwen de basis is. Hierdoor wordt de loyaliteit keer op keer bevestigd.

Wij van KRM hebben loyaliteit, eerlijkheid en oprecht samenwerken boven aan ons lijstje van kernwaarden staan.

dsc_9028